Centar za društveno poduzetništvo d.o.o. iz Labina, 52220, Istarska 1, OIB: 24158083990
kojeg zastupa član uprave Nataša Milohanović (u daljnjem tekstu: Centar) i

Tvrtka naručitelj d.o.o. i podaci
kojeg zastupa član uprave xxxxxx (u daljnjem tekstu: Naručitelj)

sklopili su:

UGOVOR O  POSLOVNOJ SURADNJI
U SVRHU ISPUNJENJA ZAMJENSKE KVOTE br.

1. Uvodne napomene

1.1. Zakonom o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) i Pravilnikom o utvrđivanju kvote za zapošljavanje osoba s invaliditetom (NN 75/18 i 120/18, 37/20 i 145/20) propisano je da su poslodavci koji zapošljavaju više od 20 radnika dužni zaposliti odgovarajući udio osoba s invaliditetom (nadalje: kvota).

1.2. Naručitelj je obveznik kvotnog zapošljavanja osoba s invaliditetom. Kvotu zapošljavanja osoba s invaliditetom moguće je ispuniti i sklapanjem ugovora o poslovnoj suradnji sa trgovačkim društvom u kojem više od polovine radnika čine osobe s invaliditetom (dalje: zamjenska kvota).

1.3. Centar na dan sklapanja ovoga ugovora ima 90% zaposlenih osoba s invaliditetom od ukupnog broja zaposlenih radnika (18 zaposlenih osoba s invaliditetom od ukupno 20 zaposlena radnika).

1.4. Naručitelj je zainteresiran podržavati zapošljavanje osoba s invaliditetom te u tu svrhu, a sukladno poslovnim potrebama Naručitelja i djelatnosti Centra, naručuje usluge Centra utvrđene ovim ugovorom i ponudom.

1.5. Centar se obvezuje imati u radnom odnosu potreban broj zaposlenih osoba s invaliditetom u svrhu izvršenja ugovornih usluga tijekom cijelog trajanja ovoga ugovora te kontinuirano razvijati vlastito poslovanje na način da osigurava održivost postojećeg broja zaposlenih osoba s invaliditetom kao i postupno povećanje broja zaposlenih osoba s invaliditetom.

2. Predmet i vrijednost ugovora

2.1. Naručitelj naručuje od Centra tekstilno-krojačke proizvode i/ili usluge (nadalje: proizvodi i/ili usluga) sukladno ponudi Centra koje su sastavni i obvezujući dio ovoga ugovora:
– broj 1. ponude, datum, mjesto isporuke, vrijednost ponude bez PDV-a
– broj 2. ponude, datum, mjesto isporuke, vrijednost ponude bez PDV-a
– broj 3. ponude, datum, mjesto isporuke, vrijednost ponude bez PDV-a

2.2. Ugovorne strane suglasno utvrđuju da će Centar početi isporučivati i/ili pružati proizvode i/ili usluge iz ovoga ugovora Naručitelju od datuma stupanja na snagu ugovora i da će ih izvršiti do xx.xx.2025., a sve sukladno uvjetima navedenim u ponudi te do isteka vremena na koji je ugovor sklopljen.

2.3. Ukupna vrijednost ovoga ugovora iznosi =xxxx kuna (xxxx kuna i xxxx lipa) i iskazana je bez PDV-a.

2.4. Ugovorne strane su suglasne da Centar ne vrši posebno pakiranje robe o/ili dostavljene robe za usluge, već se po potrebi ista vezuje restlovima materijala.

2.5. Ugovorne strane su suglasne da Naručitelj osigurava transportno pakiranje za potrebe ugovorenih tekstilno-krojačkih proizvoda i/ili usluga.

2.6. Centar se obvezuje sam izraditi proizvode i/ili izvršavati usluge iz ovoga ugovora te sukladno važećim aktima u postupku najave i ispinjanja zamjenske kvote Zavoda za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom proizvodno-uslužna vrijednost ugovorenih roba i usluga je identična ukupnoj vrijednosti ovoga ugovora.

3. Plaćanje ugovornih usluga

3.1. Ugovorne strane suglasno utvrđuju da će Naručitelj za isporučene proizvode i/ili usluge platiti cijenu utvrđenu ovim ugovorom Centru najkasnije u roku od 15 dana od primitka pravovaljane fakture za isporučene uslugu po pojedinoj ponudi iz točke 2.1. i to na bankovni račun Centra broj IBAN-a: HR8941240031199020395 koji se vodi kod Kentbank d.d.

3.2. Centar se obvezuje dostaviti račun za dostavljenu robu i/ili izvršenu uslugu po svakoj ponudi:
– u izvorniku na adresu: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ili
– u elektroničkom obliku (e-račun) putem licenciranog servisa.

3.3. Centar se obvezuje da će Naručitelju ovjeriti obrazac Izvješća o obostranom ispunjenju ugovornih obveza s osnove najave ispunjenja zamjenske kvote u roku od 3 dana od dostave istog, uz uvjet uredno podmirenih svih računa Centra, a vezano uz postupak ispunjenja zamjenske kvote u postupku koji se vodi pri Zavodu za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom.

4. Trajanje ugovora

4.1. Ugovorne strane utvrđuju da se ovaj ugovor sklapa na određeno vrijeme i da se sve međusobne obveze izvršavaju najkasnije do xx.xx.2025.

4.2. Ugovorne strane suglasno utvrđuju da će, ukoliko za to postoji obostrani interes, nastaviti poslovnu suradnju sukladno novom ugovoru.

5. Završne odredbe

5.1. Ugovor stupa na snagu s datumom potpisa posljednje Ugovorne strane, a najkasnije u roku važenja Ponude (xx.xx.2025.).

5.2. Na sva prava i obveze između ugovornih strana koja nisu regulirana ovim ugovorom primjenjivat će se odredbe Zakona o obveznim odnosima.

5.3. Ugovorne strane pokušati će sve sporove koji bi mogli proizići iz ovog ugovora, uključujući i sporove koji se odnose na pitanja njegovog valjanog nastanka, povrede ili prestanka, kao i na pravne učinke koji iz toga proistječu, riješiti na miran način, izvansudskim putem, a u suprotnom, ugovorne strane ugovaraju mjesnu nadležnost suda u Puli.

5.4. Ugovor je sastavljen u 4 (četiri) istovjetna primjerka, od kojih svaka ugovorna strana zadržava po 2 (dva) primjerka.

5.5. U znak suglasnosti sa sadržajem odredbi ovog ugovora te prihvaćanja ovim ugovorom navedenih prava i obveza ugovorne strane potpisuju ugovor.

Skip to content